BEHIND THE SCENES
Hos Hans Jensen Transport ville Martin have et ekstraordinært flot billede op på væggen og så ville han have noget, der kommunikerede deres brand ud.
Vi satte en dag af til optagelserne af lastbilen, legede med vores medbragte lys, røgkanon, vand og det eksisterende lys.
Se med her til venstre.
OP MED DEM!
Billederne brander ikke noget i din skuffe eller på dit drev. De skal bruges. Du har sikkert fået dem på hjemmesiden og måske endda på de sociale medier – men nu har du fået lavet de flotteste billeder, så hvorfor ikke tænke brandingen videre og sætte et personligt præg på jeres vægge?
Martin ville gerne have en dekoration på Værkførerkontoret, så vi kreerede en collage ca. 3 m bred og monterede fotografierne med laminat på skum i rammer. De laminerede fotografier er supernemme at passe (en hårdtopvredet klud) og laminaten beskytter mod snavs, fugt og solens stråler.
De to af rammerne er malet i logofarve som et æstetisk prik over brandingens i.
INSPIRATION TIL DIN BRANDING
FIND UD AF, HVAD DU KAN SKABE TIL DIT BRAND
Du kan sende os på det fineste hotel i London, når du skal lancere dit nye produkt eller du kan sende os ud i blæsten på Vestkysten – vi garanterer, at du får et oplæg, du har lyst til at gå igang med og som du slet ikke kan vente med at få i brug.
Og vi har tilfredshedsgaranti. Du har intet at tabe, men alt at brande.
KØR MED MUSEN – HVILKET BILLEDE VILLE DU VÆLGE TIL DIT BRAND?
SHOW – DON’T TELL
Et ekstraordinært godt billede kan formidle din besked bedre end blot en god tekst.
Fordi vi aflæser billeder 60.000 gange hurtigere end tekst.
Derfor er det heller ikke et før-efter billede, som du kender det.
Men et før-brandingindsatsen-billede og et efter-brandingindsatsen-billede.
Før-billedet er taget med korrekt belysning, lastbilen er ren, medarbejderne er venlige og hjælpsomme og billedet fejler ingenting.
Det kan til gengæld heller ikke noget specielt, udover at dokumentere en situation.
Efter-billedet er der brugt ca. en halv time på at rydde op på pladsen til, fordi lokationen under konstruktionen, de arbejder på, skulle være en del af billedet for at kunne fortælle, hvad det handler. Og det ville skabe dybde og drage opmærksomheden ind i billedet. Der er brugt studielys under optagelserne og der er brugt tid på opstillingen. Idé, udstyr, forberedelse og tid til at udføre jobbet producerer et helt andet resultat.
Det er dét et brandingbillede kan. Og det er dét, vi kan skabe for dig. Fordi du skal bruge noget ekstraordinært til dit brand.
Vi gør os umage fordi vi vareta’r dit brand.